Obchodní podmínky

 

Snažíme se inspirovat k dobré péči o zdraví s pomocí prvotřídních produktů, vyrobených z těch nejkvalitnějších surovin, které lze na naší planetě najít. Vyzkoušejte náš recept na zdravou výživu a žijte naplno v každém věku.

 

Obchodní podmínky společnosti ZINZINO SVERIGE AB ZINZINO 2020-07

 

CENY A PLATBA

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH. Při dokončení (online) a v objednávkovém formuláři je celková cena uvedena včetně všech poplatků, DPH a poštovného.

Společnost Zinzino umožňuje platbu kreditní kartou (0 euro) nebo fakturou e-mailem (1 euro). Další informace naleznete na zinzino.com v části „Zákaznický

servis“.

 

PRÁVO NA ODSTOUPENÍ

Společnost Zinzino umožňuje uplatnit právo na odstoupení od této objednávky do 30 dnů bez udání důvodu. Chcete-li uplatnit právo na odstoupení, musíte nás

(společnost Zinzino) o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat formou výslovného prohlášení (např. dopisem zaslaným poštou či e-mailem). Musí

být zřetelné, že své rozhodnutí měníte. Kontaktní informace naleznete na konci těchto podmínek.

POZNÁMKA! Pokud jste předplatitel, mohou pro právo vystoupit platit další pravidla. Více informací o podmínkách naleznete ve vašich podmínkách.

 

Pokud chcete uplatnit právo na zrušení:

Jste odpovědni za to, aby produkt byl ve vynikajícím stavu. Nesmíte jej používat, ale můžete si jej samozřejmě pečlivě prohlédnout. Pokud je zboží poškozené, má

společnost Zinzino právo vyžadovat náhradu za snížení hodnoty zboží. Pokud se zboží ztratí z důvodu vaší nedbalosti, ztratíte právo odstoupit od smlouvy.

 

ZÁRUKY A REKLAMACE

Záruka se řídí zákony o ochraně spotřebitele v dané zemi. Soukromí zákazníci jsou spotřebitelé. Partneři a obchodní zákazníci jsou považováni za podnikatele. Více

informací získáte v našem zákaznickém centru.

 

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Při vytvoření objednávky u společnosti Zinzino poskytujete své osobní údaje. Prostřednictvím vaší registrace a vaší objednávky souhlasíte s tím, že budeme uchová-

vat a používat vaše údaje za účelem plnění naší smlouvy. Pokud nesouhlasíte s tím, abychom s vašimi osobními údaji nakládali, nebo máte jiné dotazy, obraťte se

prosím na naše zákaznické centrum.

 

DORUČENÍ

Vaši zásilku obdržíte do dvou týdnů po připsání platby.

 

NEVYZVEDNUTÉ ZÁSILKY

Nevyzvednuté zásilky jsou zasílány zpět k nám. Pokud si přejete zásilku doručit znovu, budeme vám účtovat náklady za opětovné odeslání zásilky. Pokud chcete

zásilku odeslat jako samostatné doručení, budeme vám účtovat poplatek 30 € za poštovné a balné. Pokud chcete zásilku odeslat s dalším doručením, budeme vám

účtovat poplatek 15 €.

 

VRÁCENÍ – ZÁKAZNÍK (také první objednávka nezávislým partnerem.)

Pokud pouze změníte názor, vrácení zboží hradíte na vlastní náklady. Pokud je zboží poškozené nebo jsme vám zaslali nesprávné zboží, náklady

na poštovné hradí společnost Zinzino.

Vrácené zboží zašlete jako dopis či balík, nikoliv na dobírku ani s doplatky za poštovné. Na vyžádání společnost Zinzino zašle návratový lístek, aby vrácení proběhlo

co nejrychleji.

Pokud chcete uplatnit své právo změnit názor, musíte zboží vrátit. Nezapomeňte, že produkty musíme obdržet kompletní a nejpozději do 30 dnů po doručení.

Přiložte vyplněný formulář pro vrácení. Je důležité, abyste před vrácením zboží kontaktovali zákaznické centrum.

 

VRÁCENÍ – NEZÁVISLÝ PARTNER (u první objednávky; viz vrácení – ZÁKAZNÍK)

Pokud pouze změníte názor, vrácení zboží hradíte na vlastní náklady. Pokud je zboží poškozeno nebo jsme zaslali zboží nesprávné, náklady na poštovné uhradí

společnost Zinzino. Vrácené zboží zašlete jako dopis či balík, nikoliv na dobírku ani s doplatky za poštovné. Na vyžádání společnost Zinzino zašle návratový lístek,

aby vrácení proběhlo co nejrychleji. V případě vrácení mohou být účtovány další administrativní náklady.

Pokud chcete uplatnit své právo změnit názor, musíte zboží vrátit. Nezapomeňte, že produkty musíme obdržet kompletní a nejpozději do 30 dnů po doručení. Je

důležité, abyste před vrácením zboží kontaktovali zákaznické centrum.

 

CELKOVÁ SPOKOJENOST

Jsme přesvědčeni, že s nákupem budete spokojeni. V případě, že spokojeni nejste, obraťte se prosím na svého prodejce.

Pokud ani tak nejste spokojeni, obraťte se prosím na zákaznické centrum na adrese support.cz@zinizno.com nebo telefonu +420 228 888 700. Našim cílem je

spokojenost zákazníka, veškerými dotazy zákazníků se tedy budeme zabývat do 48 hodin a snažit se vzniklý problém vyřešit co nejdříve poté.

Zákazníci, kteří ani tak nebudou spokojeni, se mohou obrátit na Asociaci přímého marketingu (Direct Marketing Association – DMA). Více informací o etickém

kodexu DMA můžete získat u Evropské asociace přímého prodeje:  Adresa: 14 avenue de Tervueren (Metro Merode), B-1040 Brusel, Telefon: +32 (0)2 736 10 14,

Fax : +32 (0)2 736 34 97 E-mail : seldia@seldia.eu, webová stránka: www.seldia.eu

 

KONTAKTNÍ INFORMACE

Pokud se na nás chcete obrátit nebo zjistit o společnosti Zinzino více informací, kontaktujte nás prosím telefonicky, poštou nebo e-mailem.

 

Telefonní čísla a pracovní doba

Zákaznické centrum a partnerská podpora: +420 228 888 700 (pracovní doba v pracovní dny 9-17 švédského času)

 

E-mail

Zákaznické centrum a partnerská podpora:

customer.cz@zinzino.com

 

Poštovní adresa

Zinzino Sverige AB

Hulda Mellgrens Gata 5

421 32 Västra Frölunda

Švédsko